Stockholm vs Ängelholm

Såg precis avsnitt tio i säsong nio av americas next top model. De återstående tjejerna har åkt till Shanghai. Kanske jag hör smådåligt men i hela avsnittet så skriker tjejerna att China är så fint. Shanghai är typ såhärlitet på Kinas enorma yta. Skillnanden på Shanghai och Peking är som öh Stockholm och Ängelholm. :P
I vilket fall så klarade sig min favorit ännu ett avsnitt men det är ju ännu ganska öppet vem som i slutänden kommer att stå som vinnare. Jag har naturligtvis gissat genom åren av top model's och bara haft fel en enda säsong. 
Den brasilianska version pågår också just nu men jag har inte orkat ladda hem alla avsnitt ännu. Portogisiska är inte riktigt mitt förstaspråk om man säger så :S
När jag sett färdig episoden så insåg jag att jag inte alls var så arg längre! Vet inte vad som hänt. 
Den 18:e december ska jag sitta med en instruktör som ska bedöma huruvida jag ska få köra upp eller inte. 
Stort tack till Hanna som lyckades fixa alla Queen låtar. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits