Trosor skaver :(

Vaknade halv ett. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag typ *hosthost* släckte lampan sent.. eller tidigt.
Duschade, grävde i klädskået och hittade inga underkläder. Jävligt otrevlig surprice. Jag får ta några av de trosor som är för små. Fy fan det kommer att skava som fan.
Så om du ser någon på stan idag som går och rycker i underkläderna så är det säkert jag.

Idag är det snö ute och jag äntligen använda snö-alternativet på min kamera.
Å andra sidan så kommer det säkert att vara massa dagar av snö så jag kommer säkert att tröttna på det.
Ska jobba dubbelnatt och fått höra att den här helgen är sjukt slö på jobbet. De är bara för att jag inte varit där och förstört. Helger är min trash-specialitet.

Eftersom det dessutom är så kallt ute idag kan jag använda min mössa som S stickade till mig. *_* Bilder på chockade personer kanske kommer senare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits