trött -_-

Vilken rumpa. Världslängsta (o)turen nånsin. 1130-21. Evighetslångt arbetspass där det var tänkt att vi skulle ha 3 timmars rast. Det första som hände när jag kom till jobbet var att rasten förkortats med en timme. De andra var att det var ganska struligt. Att det var struligt gjorde inte så mycket det är bra övning och ger mycker mer än om allt går som planerat. Spännande händelser avslöste varandra.
På rasten pratade jag och handledaren SÄO men vi hade alltför kort tid för att kunna gå igenom allt som behövdes. Det var lite trist. Fick nästan springa för att hinna ut och köpa middag.

Nu är det ungefär 2 timmar kvar och jag är så trött att jag tror att jag snart måste lägga mig ner och dö -_-
Har sovit sjukt dåligt senaste tiden. Imorgon börjar vi klockan 6 och jag ser inte direkt fram emot det.
Min chef sa igår att hon tror på mig. :D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits