Tummen upp Beckis

Min handledare gjorde tummen upp idag. Vi hade en hysteriskt snabb diskussion huruvida en (för att förenkla det) tågrörelse skulle få passera en obefintlig signal i stopp för att sen åka från en station som inte är en station till en annan plats som inte heller var en station. Nån som fattade? Jag gjorde dock det =D och fick en tummen upp.
Iallafall så var jag glad att jag ställde de rätta frågorna, ringde upp en förare och berättade vad som hänt när jag kände att han gav mig onda ögat utan att visa mig och när det blev lite tveksamt vid ett arbete som avslutades.
När jag sedan gjort detta hade jag en utmärkt sista timme där jag höll på att köra ett tåg rakt ut i skogen (Arlanda C) när tåget skulle till Arlanda flygplats. Det låter som att det är såhärnära varandra vilket säkert stämmer men det skulle kosta mig ca 300 kronor att göra ett sånt misstag.
Rörigt? Så ser mitt jobb ut i pappersform.

Graf


Åkte hem, läste vidare i Harry Potter serien, måste vara klar 21:a november då sista boken släpps på svenska.
Vaknade av att mobilen ringde 1315. *gäsp*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits