Vågat

Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Jag hade räknat med att vakna vid typ tolv och så vaknade jag kvart i elva. Låg kvar ett bra tag i sängen innan jag bestämde mig för att gå upp, äta lite frukost och sen dra iväg för att träna följt av SHOPPING *_*
På jobbet cyklade jag ganska hårt i 32 minuter. Svettades sjukt mycket och jäklars vad röd jag var i ansiktet efteråt men det känns ju så bra!
Insåg när jag var klar att jag luktade väldigt illa. Mitt svett luktar inte som de brukar O_o Vågen på jobbet avslöjade att jag vägde någonstans mellan 74.3 - 98.6 kilo. Det är uppenbarligen något som är lite knas på vågenv för den visade även ett tio tal vikter däremellan. Det kanske är drömvågen. Den visar någon slags magisk startgräns (jag väger dock inte 98.6 kilo (hoppas)) och sedan önskevikten. När jag vägde 74 kilo för ett gäng år sedan kände jag mig bra mycket snyggare. Enligt min våg hemma väger jag i allafall under 90 kilo.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits