Värsta Dramat 1-5

Värsta Dramat 1: Skandiabanken har ändrat utseende, vilket drama! Jag gillade inte deras sida innan men nu hamnade den direkt på min hatlista. Den ser precis ut som alla andra banker. Alla andra billiga banker. *URK*
Dessutom hade jag lite pengar på mitt konto, fast det kanske man inte kan belasta deras skitfula layout för fast jag tänker göra det.

Värsta Dramat 2: Det är något som inte fungerar på Selecta. De fyller på med "nyttigheter" på automater på pendeltågsstationer och i tre dagar på Stockholm Central har de INTE fyllt på. Jag köper sällan/aldrig saker där men jag brukar ändå alltid titta och drömma. Naturligtvis är detta så ointressant att man får gråa hår men något måste man ju spana in.

Värsta Dramat 3: Det var KUL på jobbet. Ja, du läste rätt, det var KUL på jobbet. Det var en jobbchock som heter duga. Riktigt kul även om jag gjorde ett gäng blunders. Inget som dock inte kunde ordnas.

Värsta Dramat 4: Kyckling med rödcurry på Baanthai idag *_*

Värsta Dramat 5: Insåg att pojkbandet Kat-Tun gjort en låt som heter Make U Wet och den handlar precis om just det. Skulle vilja läsa folkstormen mot Backstreet boys om de släppte en sådan låt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits