Vitlökschips

När jag varit på bion tog jag en snabb lång vända på stan. Började på Gina Tricot där jag som vanligt hittade miljoner kläder jag vill ha. Ändå är det något som stoppar mig. Varför denna klädångest Becks?
När jag först plockat ihop kläder lite på måfå fick jag klädångest och när jag sedan gick ut från affären hade jag hängt tillbaka alla tröjor men plockat på mig ett halsband med fjärilar. Ännu en sak til julfesten. Fan va skönt att ingen mamma står bakom och klagar på hur dyrt det varit.

Gled vidare till Hemköp där jag gick runt i evigheter och tittade på alla möjliga saker. Senapshyllan stod jag en lång stund vid, de hade tre sorter jag inte sett förrut, Calvados, Likör och Whiskey. Plockade slutgiltligen på mig en honungsvariant som inte mötte upp kraven på den perfekta senapen. Den bästa heter som slynan som knullade Beckham för några år sedan (Rebecca) Loos. Bättre än bästast. Finns vad jag vet bara på NK och kostar därefter.
Köpte även uppskuren julskinka *_* stod länge bland godisbergen och tittade men köpte inget, sen kom jag till den mäktiga chipshyllan där jag plockade på mig nya sorten Roasted Garlic & salt. Inga vampyrer i min lägenhet i natt då. Påsen har en skitful lila färg men det är ju inte för utseendet man köper chips. Iallafall inte jag.
Sist men inte minst så köpte jag två hårfärger. Har varit sugen på lila en evighet och även en kollega saknar det lila. Dock är brun säsongens färg för mig. Fan hur ska jag göra? Ska jag gå Full-lilac på lördag?

 
Fjärilar från Gina TricotVitlökschipsLila och brun

Kommentarer:
Postat av: Raz

Hur smakade chipsen?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits