X2000 i drömmar

Hade en sjukt otäck mardröm och det tog över tio minuter från det att jag vaknat tills det att jag vågade hälla mig över sängkanten för att starta dagen. Det hjälpte inte direkt till att jag var sjukt trött.
Han vandrar fortfarande i mina drömmar och skrämmer mig. Varför kan inte min hjärna låta bli?
Gjorde min största insättning någonsin på ett konto igår, 70 000:-
Det är sånt som gör en glad *_*

Annars idag så fick jag höra en rolig historia/dröm från en kollega. Han berättade att han drömt att han kört ett X200 genom varenda växel mellan Stockholm Central och Bjönrkulla (ett ställe precis innan Södertälje). Föraren hade blivit arg och ringt upp och frågad vad han höll på med. Varpå kollegan svarade "Ni ska tuktas"
Internskämt kanske men sjuuukt roligt.

Har ännu inte gjort av med några pengar. Det är trevligt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits