You got me at hello

Stod och väntade utanför bion då det plötsligt kom fram en man till mig. Han ställde sig väldigt nära och det kändes obehagligt. Han sa hello.. Eftersom hjärnan fungerar per automatik så svarade jag hej tillbaka och han kom liiiite närmare. Han sa någon kommentar som jag inte uppfattade men jag kände mig lite illa till mods (i brist på bättre ord) :( började naturligtvis spana efter Al och Marie i förhoppning om att de skulle komma och rädda mig samtidigt som jag började gräva i väskan efter mobilen. imwaitingforsomeone stammade jag fram.
Han gav mig en lång utvärderande blick och gick äntligen därifrån.
Var värsta skakis när de äntligen kom bara sekunder efter att mannen gått.

De sjuka är att man agerar så när nån kommer fram. Han var säkert jättetrevlig men jag blev direkt rädd och mörka rädda tankar härjade. Varför ska man som tjej direkt mer eller mindre känna panik varje gång nån av motsatt kön pratar med en?
Varför ska man behöva vara så rädd? Dumma samhälle och onda människor.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits