ZzZzzömnproblem

Hade väldigt svårt att somna igår eller imorse för att sedan vakna ett gäng gånger under morgonen. Stressig? Nej inte alls. Vid tiotiden funderade jag på att gå upp då jag vaknat för säkert femte gången men bestämde mig för att skita i det hela så jag somnade om och vaknade kl 2. Ännu en dag då jag sover för länge. Jag kommer ju inte hinna klä på mig innan alla affärer stänger och allt som skulle ha kunnat bli gjort blivit ogjort.

Jag vet att jag borde ta en städdag och fixa rent här för det ser förjävligt ut men jag tror inte att det kommer att bli av. Kanske slänger jag en soppåse eller så. Värst är att jag inte var vaken till tvättstugan så jag måste vänta ytterligare tid innan jag kan få lite rena kläder.

Funderar lite på att spela tv-spel hela dagen men allvarligt talat så är jag inte sugen på det heller. Jag vill ha nån form av stimulans och sitta inne räknas tyvärr inte. Jag är för uttråkad.

Ingen snö låg kvar i morse. Tragiskt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits