4l gul 3l rosa ..

Bråkade med min darling om något väldigt manligt och kvinligt, vi kom inte direkt fram till någonting mer än att vi inte ska tömma varandra på känslor.

Surfade runt på nätet för att hitta något roligt vilket man aldrig verkar göra när man är i behov av det! Så jag tittade igenom lite papper jag fått från jobbet om SÄO (säkerhetsordningen) och det gjorde mig sjukt deppig att titta på. Jag måste erkänna att det är aningens panik inför de kommande provet men jag har tid att lära mig och om jag klarar av att fånga upp en halv paragraf om dagen med kunskap så borde de inte vara något problem men ni vet hur det är, all tid  i världen leder till att man inte gör någonting. Dock är det ju så att om jag inte klarar det här så kanske de ger mig kicken (highly unlikely) och det vill jag INTE.
Efter lite olika små händelser hamnade jag inne i stan där jag köpte en kompletterande skål till min margerethe samling av skålar, har en 4l i gul och idag köpte jag en rosa 3l. Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa de som saknas (2l och 1l) i olika färger. Vilka två andra färger än gul och rosa ska jag välja?
Köpte onyttor och gick till jobbet där jag fikade med Jessica och snackade skit i en timme eller var det två? jättetrevligt.
Väl hemma tittade jag på fotbollen som IFK Göteborg vann. Jippie!!!!

De andra bilderna är lite stockholmsrörelse, sergelbion och en bild från Spånga.



Margretheskålar - Sigvard Bernadotte designHötorget - blommorSpånga början av oktoberSF Sergel - Världsbäst *_*SF Sergel - världsklassbio *_*Kungshallen - matställeBankomatkö en vanlig lördag *suck*

Kommentarer:
Postat av: Jessica

nästan 1 1/2 timmas fikarast blev det tror jag :) mycket trevligt var det :) kram kram och jag tycker att du ska köpa skålarna i färgerna blå och orange :)

2007-10-07 @ 13:21:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits