Aktiviteter för lördagen

Ganska nyvaknade och har absolut noll antal idéer om vad jag vill göra idag.
Eller nä, jag har funderat på att träna, åka till Farsta Centrum för att fika, bio, laga någon extremt komplicerad mat, gå på museum eller varför inte åka in till stan och glida runt i affärer och shoppa.
Jag tror att det kommer att sluta med att jag spelar tv-spel hela dagen för det är det jag är sugen på. Dessutom som vanligt när man har ett par dagar off så känner man sig genast hängig. För att inte tala om att jag inte ska överspendera den här måndande.
Jag känner en stark ovilja att åka in till stan idag då det är lönehelg och varenda jävla människa ska handla upp sina pengar.
Det är det absolut bästa med att jobba skift, man slipper alla extra människor.
Amen i badhuset på det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits