blä-ig mat

Dagens bilder.
Först jag som klivit ur duschen. Jag kan inte bli klok på huruvida jag vill klippa mig eller inte. Hade hoppats på att det skulle se antingen sjukt skitfult ut så att jag glatt kan klippa mig eller bara låtar det växa vidare.
Jag tror dock att jag ska klippa mig. Dock har jag inte bestämt mig sedan i typ maj. Eller när de nu senast var.

Kläderna kommer från tiden efter det att jag lunchat med Äl. Ett festlinne från Lindex. Förra året jagade jag festkläder till årets julfest i månader. För att sedan typ en timme innan jag skulle åka letade igenom min garderob och hittade ett grönt halternecklinne.

Tröjan kändes kul men inte så mycket jag egentligen, lyssnar sällan på hög musik och gillar inte hög musik. Så kanske jag är en gammal gumma då.
Man kan även se bild på den lilla Åhlénsväska som jag varit sugen på i över tre veckor, sjukt lång tid med tanke på att den kostade 149:- och jag sällan väntar med sådana köp.
Det finns även en Lindexvante. Köper två nya par per år då jag tappar bort samt att kvalitén är ganska dålig.

Den uppätna lasagnen kom från middagen med mamma på Souk, trevligt sällskap men blä-ig mat.

RebeckaLasagne *_*FestlinneGina Tricot

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits