BoA e Bästast

Tog ett gäng bilder idag men jag blev ganska osäker på bra motiv och fegade därför ur. Jag är nöjd nog med min kamera. Nu behöver jag bara någon slags inspiration så ska jag fota mer. Ska försöka smygta lite bilder imorgon eftersom vår arbetsplats är sjukt svårt att få bra på bild. Jag har ännu inte lyckats.
Mamma tog en bild på mig när vi satt och hade födelsedagsfika - man kan ju säga en sak om min kamera, den auto-photoshoppar inte. Jag såg precis så rund ut som jag fruktat. Ska detta ge mig mer diciplin till min viktnedgång? ge mig inspiration att börja träna? ... tveksamt.
Jag upptäckte dock att jag och mamma är ganska lika. Det var ingen som sa något sådant innan jag fyllt 20 då var det flera som påpekade att vi inte var lika överhuvudtaget och nu helt plötsligt så kan jag se massa likheter. Jag har dock alltid tyckt att mamma ser bra ut.  Tyvärr så tog JM Mattsson och fulade ner henne pga sin dumma jävla arbetstakt och deras fett inkompetenta chefer.

Imorgon kommer min beställda musik:
BoA - Love letter, Ayaka - Clap & Love /Why, Kinki Kids - Eien Ni .. samt filmen Sunshine som jag väntat på lääääääänge.
BoA är ju bästast och detta blir 11 singeln jag köper med henne *_* sedan tidigare äger jag 12 fulla cd-skivor och inte helt oväntat 10 singlar. Ja, jag köper musik, asiatisk musik.

BoA <-- BoA -- Jag --->Beckis på Edelweiss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits