Bonde söker bimbo

Hamnade på expressen.se för att läsa nyheter och kastas direkt in i viktigheter som att Nadia i top modell inte ville possera naken samt en av bönderna i något dejtingprogram(?)  som fått brev av en halvnaken kvinna. Rubriken var "men han kommer inte att glömma brevet" varpå jag höjde ett misstänksamt ögonbryn och gick in för att läsa.
Där står att läsa:  "Jag fick inte välja henne för mina tjejkompisar. Hade jag varit på krogen hade jag aldrig funderat på det två gånger, utan tagit henne."  ... Det är sådana här uttalanden som får en att känna sig ful och småbröstad.
Sen undrar folk varför man har dåligt självförtroende och varför folk vill operera sig.. humhum..  Jag blir så jävla förbannad och ledsen. Nu är det dags att åka till jobbet.
Första dagen med ny handledare. Rapport kommer eventuellt senare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits