Dagens XXX

Dagens låt: Kent - Ingenting
Dagens frisyr: Ovårdat
Dagens smink: Svart/vitt med mörkgrön kajal
Dagens klädsel: Tunikainspirerad tröja i beige från Kapp Ahl 
Dagens händelse: Köpte snabbmakaroner!! Utan fullkorn!
Dagens vill ha: Kuk? humhumhumhum... Flera skålar av Rosti
Dagens drog: Jag är ju cocacola beroende som sagt.. (se bilden nedan)
Dagens tråkigaste: Säo (banverkets säkerhetsföreskrifter) är aldrig roliga, men viktiga
Dagens finaste: Min snutteplutt
Dagens köp: Påstillslutare, snabbmakaroner, 3 pkt nudlar, smör & champinjoner 
Dagens mat: Banan/lime fil med müsli, lasagne och ev snabbmakaroner
Dagens mående: huvudvärk

Hade SÄO utbildning idag och jisses va sjukt tråkigt det är. Eller egentligen inte. Det är intressant men det är svårt.
Kicki var dagens instruktör och hon är lite läskig. Kände också att det var svårt att uttrycka allt man känner inför en grupp människor som är läskigt elit-inriktade. Jag vet inte om jag vågar återkomma i ämnet.

                                       Coca Cola Armé

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits