Dö Hårt Två

Tittade som sagt på båda och idol.. det blir det nog inte igen. Skulle Amanda vara bäst? kom igen det var ju falskt typ hela tiden.

Nu är det die hard 2 på tv. Kvalitetsfilm *_* Jag älskade den filmen när jag var yngre och jag tycker fortfarande grymt mycket om Die Hard serien. Det jag minns mest från Dh2 är en scen i en lastbil när en kille får halsen avskuren. Det var den första gången jag såg det på film och jag var "chockad" i flera timmar men guuuuuud jag älskade filmen.

Kanal 8 eller vad kanalen nu heter sänder en serie om regissörer som jag tittat på flera gånger den här veckan. Riktigt bra. Fick se om mina två favvosar Jerry Bruckheimer och Michael Bay (Armageddon, gone in 60 secs, bad boys, pearl harbor.. mfl) och det var kul för jag visste egentlingen ingenting om dem men nu vet jag mer.
Mer tv åt mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits