dunderlivsfarliga livselixir - GIFFLAR

Lite blandade bilder från idag.
Dels min luckfärg i köket som jag är helt galen i, det går naturligvis att inte få den helt perfekt på bild eftersom man måste uppleva mitt kök för att fully understand how fantastic it is... *_*
När jag dreglat klart i köket efter frukost gick jag och handlade. De hade 5 findusrätter för 89 pix vilket är sjukt billigt för sådan mat, självklart hade de inga goda kvar och det är bara tisdag idag.
Letade efter något slags bröd och fastnade vid bullhyllan (livsfarligt) där jag såg mitt absoluta dunderlivsfarliga livselixir - GIFFLAR *_* 
Tyvärr hade julversionen dykt upp - saffran - så jag köpte en påse och nu ligger den hotfullt i köket och tittar. Jag vågar inte öppna för jag vet precis vad som kommer att hända. :S Dessutom nu när jag skriver de här har jag något obehagligt minne av att jag inte tyckte att saffransversionen var den bästa. Jag får helt enkelt smaka alla och avgöra. Handlade Oboy, har varit sugen på det sedan förra veckan, passionssoda, brödet och portionsrätterna. För att få lite extra liv med tog jag med min nuvarande medicin. 
Fan va gott det är med bergisbröd *_* 
Tog även med en bild på mitt skafferi.
Som ni fattar har det inte hänt så mycket, har läst om vut med hjälplok (säo).
Prov imorgon = nervös.
 
Beckis köksfärgSaker jag köpte idagBiff med mozzarella och potatismosBergis-brödGifflar med saffranssmakTorrvaror

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits