Emo-wannabe

Känns som en evighet sedan jag uppdaterade. Måndagen blev en ytterst märklig dag med min darling. Vi åkte till IKEA för att kolla på ny säng. Min rygg har gjort ont varje dag i alltför lång tid för att jag ska kunna bortse från det. Vi hittade ganska snabbt en säng jag ville ha. Han också för den delen. Om vi ska tillbringa resten av våra fantastiska liv tillsammans så vill vi ha en snygg säng.
Han satte även upp på önskelistan en Lamborghini. Ja sa att allt han behöver göra är att börja spara. Vet inte om det var så populärt....
När vi kommit hem och väntade på att hemkörningsbilen skulle komma lagade vi spagetti med köttfärssås. Sjukt roligt att laga mat tillsammans. Det är som att upptäcka att någon vardagssyssla är tio gånger så roligt som innan. Vi har ännu inte haft någon candlelight dinner men det kommer nog imorgon om jag kan överraska. :D
Bilen med varorna kom när vi skulle bära den varma maten till bordet. Det var bara att ge upp det för att bära de ONDA möblerna. Seriöst, väger en säng så jävla mycket?!
Boxen med sängpinnarna.. öh på långsidan vägde SEXTON kilo! Min kropp gjorde som den alltid gör när jag tar i så mkt att jag tror att jag ska dö, jag får ont i huvudet. Blev dessutom sjukt yr i huvudet.
Försökte vila men det blev inte bättre och jag stannade hemma.
Om jag inte hade något huvud skulle jag tamejfan ALDRIG vara sjuk. Jag ska stämma mitt huvud!
Det fanns inte så mkt annat att göra än att bygga ihop så att jag skulle kunna sova så vi byggde ihop sängen och jag mådde ännu sämre efter. Ursäkta men kan jag byta huvud med dig som läser det här?
Dessutom blir det ju multipelångest på att man inte går till jobbet även om jag inte hade kunnat jobba ordentligt överhuvudtaget.

Min pojkvän är lite emo wannabe. Det tog lång tid innan jag fattade vad emo var för något. Emo är nån som alltid har svarta kläder, lyssnar på (enligt min smak dålig, skrikig) deppig musik och f'ärgar håret svart.
I allafall så ville han kolla på Stockholms utbud av emo-kläder men eftersom jag lider av depression vilket inte alls behöver leda till svarta kläder eller svart hår hade jag ingen aning om några affärer att besöka. Det slutade med Blue Fox som var den enda affär jag kunde komma på. Nån annan som vet nån bra affär för sådan???
Vi köpte inget, däremot blev det hårfärg på Åhléns. Jag ska bli ÄNNU blondare. VARNING ni där ute!

Fick reda på att jag tydligen ska ha uppkörning på jobbet andra veckan i november med start den 5:e.
Remember remember the fifth of novemvber..
GAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!
Jag är livrädd men ändå ganska glad att det är dags!
Nu ska jag jobba det sista (35 minuter) och sen hem och sova för att vara med min darling

Tack gode gud för Danmark ! och kvinnors 25% amen i kyrkan!!!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits