Ernst Krischenegger

Gud, jag känner mig sjukt tråkig idag. Orkar inte komma på något roligt att skriva. När jag kommit hem och suttit och degat i soffan i typ tre timmar kom jag på att jag eventuellt var hungrig. Såg det som ett perfekt tillfälle att använda min gula nya rosti. Det gick riktigt bra att baka idag och brödet blev godare idag. Det kan förstås ha att göra med att jag använde ganska mycket mer sirap idag. Sött är ju gott. Jag tror dock att min mage kommer att göra slut med mig om jag inte äter någon slags form av grönsaker snart.

Det finns en viss typ av personlighetstyp jag hatar och min arbetsplats har två av den sorten. Ni vet den där sorten som man inte ens lärt känna och man får antz in the pantz redan innan man sagt hej på morgonen. Det spelar ingen roll om personen skulle vara den mest givmilda personen på jorden eller skulle kunna bota cancer eller hiv eller något liknande, jag avskyr den. I HATE IT!

Av någon märklig anledning såg jag hela programmet med Ernst Kirschenegger, de där auktionsprogrammet och det var Treeeeeevligt. Alla som läst min profil vet att jag haaatar treeeeevliga program. Dock hindrar det inte mig från att titta på dessa treeeevliga program.  
Trevliga program är sånt som typ-svennen tittat på, allsång på skansen, ernst, mat-tina, bingolotto, ni känner igen det..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits