Finsk tango

Gaaaaaaaahhhh!!! Jag är på jobbet och försöker få allt att gå ihop. Det går hyfsat bra. Sitter med en av alla Mariorna och pratar finsk tango ! Jag har absolut noll koll inom det området av musik .. Det hindrar det dock inte från att vara ett inspirerande samtalsämne, man kan alltid lära sig något nytt.
Nu diskuteras middagstips och jag kan inte riktigt bidra med någonting.
Al Gore fick nobels fredspris och vad kan man säga om det? jag har noll koll där med. Jag gör vad jag kan för miljön, sorterar sopor hemma i den mån det går, tidningsinsamlingar och pantar burkar.

Blä vill gå hem.

Kommentarer:
Postat av: Beckis

Hej hej, fint namn du har jag heter också rebecka :)
trevlig helg och ha en underbar kväll
Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits