Grand Hôtell

Hade en jävligt konstig dröm inatt. Drömde att jag bokat ett rum på Grand Hôtell. Jag bokade de billigaste rummet och använde mig av så få kostsamma saker som det överhuvudtaget var möjligt.
Det var en märklig dröm.
Konstigast var att jag vaknade i mitt verkliga liv, somnade om och fortsatte drömma samma konstiga dröm. Dessvärre gjorde jag allt annat än att sova på hotellet. Först stod jag i en toalettkö O_o för att sedan ha en personal shopper som försökte tvinga på mig både de ena och de andra.
Samtidigt kunde jag hela tiden se ett kvitto i ena hörnet av min dröm, jag drömmer uppenbarligen i tv-format. Där kunde jag se hur mycket dyrare allt blev hela tiden.
Vaknade (på riktigt) och kände mig inte särskilt utvilad. Stressade och glömde ta min medicin :(
Sitter nu på jobbet med ångest över medicinen, mitt kaloriintag och kommande utgifter. :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits