Harry Potter-omslaget

Äntligen har de lyckats komma ut med framsidan till boken som släpps 21 november.
Men vad är det för IDIOT som gjort detta skitfula omslag? Borde fan bli spöstraff. De svenska omslagen har ju varit SJUKT snygga än så länge. This is outrageous!!! *upprörd*



En annan fantastisk sak är att jag fick medlemsbrev från Åhléns där de ska ha någon slags bokvecka nästa vecka. Det är ju alltid trevligt med böcker och min stoooooooora barnbokshjältinna Stina Wirsén ska komma och signera hennes "nya" böcker Vems Mormor? och Vem är ensam? ... Fett irriterande eftersom böckerna släpptes hundra år sedan (7:e augusti) och jag redan har köpt dem. Den enda bok jag saknar i samlingen är förstås Vems byxor?, så jag får väl köpa den nu.
Okej tänker du.. barnböcker.. Vem är arg? är tamejfan den bästa barnbok jag läst. Ingen är så arg som den gula katten. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits