Hata Tre

Har degat i soffan och gjort egentligen ingenting. Har inte ens tittat på tv vilket annars är ett lätt tidsfördriv.

Har blivit påmind genom dagens post att jag måste ringa till 3 och fråga va fan de håller på med. Förra månaden fick jag en räkning på närmare 1000 pix och den här månaden är den på 1200 !!!! Så mycket har jag fan aldrig haft. Inte ens när jag hade skit-telia och mobilabonnemang. Så jag måste ringa och fråga varför jag straffats med detta.
Det är ju lite märkligt att man får en räkning på 1200 när ens abonnemang kostar 49 kronor och jag inte ringer särskilt ofta .Jag har laddat upp en hel del de senaste dagarna och imorgon skall de skrikas.
Min tv-räkning, åkkort och elräkning blir inte ens 1200 så jävla dumma är tre.

*hata tre*

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan jobba ordentligt igen, det har gått hyfsat bra trots allt skräp vill inte gå ifrån det stimmet.
Doris Lessing vann nobels litterturpris. Vet inte vad jag tycker om det faktiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits