Inneboende: OND

När vi haft lite ehum... åh, mmm, mmmmmmm, oooh, mmmmm, aaaaaah och mmmmmmm. Bestämde vi oss för att gå på dejt. Det är ju lite svårt att göra det när man inte bor i samma länder liksom :(
Bio var enklast och dessutom var det ju sånt jävla pissigt väder idag att göra något annat inte kändes särskilt intressant.
Han fick välja film och betalade utan att jag fick se, på internet alltså, svårt att slippa undan mig annars. Vi åkte in till ett regnigt Stockholm där vi åt nere i kungshallen på taco bar. Nacho Deluxe in my <3 4-ever.
Svepte över Hötorget och övade på kissing in the rain. Väldigt mysigt om än blött på flera sätt.
Köpte popcorn *_* och satte oss i salongen, min onda darling vägrade tala om vilken film det var AAAARRRRGGGHHHHH. Det var dock sagt så att han inte skulle tala om, göra det lite mer spännande.
Blev jätteglad då jag hörde första tonerna av Resident evil-themet *_*
Mycket våld, blod och flesh men superbra var den inte. Dock måste jag tillägga att jag skulle kunna DÖDA för Millas underbart vackra hud. Jag vet att det är väldigt specialeffektat men fan det måste vara bra i början *_*

Resident: Evil

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits