kaMelbullens dag

Min mobil stavar det så, kaMelbullen.

Jag köpte tre bullar på vetekatten, de dyraste (?) konditoriet i Stockholm, är de bäst? långt ifrån .
Jag vet inte vad det är som gör att VK är så inihelvete dyrt (16 kronor ! för en kanelbulle). Då kanske folk protesterar och tycker att det är väl inte så dyrt men en bulle i Spånga kostar 12 kronor så JO det är dyrt med 16. Vid köp av en tredje bulle får man den ju nästan gratis plus att personalen i Spånga faktiskt är trevlig.
Vetekatten är enligt min mening endast en sak = DYR.

Ska ha rehab idag, igen, hinner knappt smälta infon förrens det är igen. Har varit alltför snurrig i bollen för att klara av att göra läxorna fullt ut. Fyllde i lite en del av sakerna som jag borde gjort under gårdagen. Jag är dock ärlig i min redovisning men det känns konstigt att fylla i känslor man hade förrförra veckan. Dock är det ju så att jag är duktig och läser igenom läxorna så jag tänker på det och noterar inne i huvudet hur det ska vara.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits