Kameraångest

Jag har fått filmen 300 tillbaka av Ai. Det tog tid! Har varit på vippen att hyra den till och med. Har dock inte orkat titta idag men det blir kanske lite dregel imorgon då jag är ledig och har storartade planer på att stanna hemma och spara pengar.
Min kamera har bråkat med mig och det är iofs bara 4 år sedan jag köpte den men jag är sugen på en ny. Jag har ju börjat fota en del och jag har många gånger retat upp mig på kameran pga dess ibland dåliga bildkvalité.
Dessutom numera har den börjat med det märkliga beteendet att den helt plötsligt stänger av sig för att sedan starta upp igen. Det händer även att den "hänger" sig. Fick under kvällen en snille-blixt (gud jag är så rolig) och kom på att jag är galen i försäkringar och därför borde ha en försäkring.
Tror ni inte att den satans jävla försäkringen gick ut i juni?! *aggro-moment*

Olympus mju-miniBild på min nuvarande kamera.

Egentligen är det inget större fel på kameran och jag skulle LÄTT klara att ha den här kameran säkert i flera år till. Tyvärr så skriker min shoppingnerv att just en kamera är det jag behöver mest av allt i hela världen just nu. Jag hoppas verkligen att jag kan stå emot. Det behöver ju inte vara så att mina bilder blir suddiga för att kameran är dålig liksom... fast det skulle jag nog inte erkänna :P Jag ska flirta lite med mamma eftersom jag inte fick någon födelsedagspresent om jag kan få en kamera i stället. Fast jag vet iofs inte om jag vågar påminna. :(
Det är fortfarande väldigt svalt mellan oss, eller så känner i alla fall jag.

Beckis nya frisyr?Har även funderat på ny frisyr eftersom jag än så länge är för snål för att klippa mig, det går iofs inte ihop eftersom jag börjar bli otäckt långhårig. Denna bild fick mig även att längta efter att bli rödhårig igen. Shit vad är det för fel på mig? :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits