kunskapsluckor

Min handledare ställde sådana där frågor om jobbet som jag kommer få när jag kör upp och jag kunde inte svara på en enda.... Börjar få ett visst slag av PANIK eller egentligen ganska mycket. Varför kan jag det inte? är det något fel på mig?
Läser papprena varje dag men ingenting går in. Hur ska jag klara det här?
Ska göra ett diagnostiskt prov på onsdag nästa vecka och allvarligt talat så har jag full panik för det med.
Gjorde en sån där miss som man bara inte ska göra och jag blev så ledsen att jag inte kommit längre. Fan jag har övat sedan i februari, är jag inte bättre än så här?
Hur ska de bli när jag kör själv? kommer jag att göra fel varje dag? utsätta folk för fara? Jag är oroad.
Jag läser nästan varje dag för att få till det men det går bara inte in, jag tror att det har med att jag är så nervös. Man kan ju jättemycket men jag vill kunna så pass mycket att jag känner att jag kan behärskar det utan att känna mig dum när jag inte kan.

Annars så har min sketna jävla urinvägsinfektion gått från bättre till sämre, jättesämst. Kissade blod igen och sade därför nej till att delta på pokerkvällen jag egentligen skulle på. Det kändes helt jävla =Q(@£$£?{[$£@ skit eftersom jag sett fram emot det här och jag har längtat efter att få prata med Frida. Vi har inte pratat på evigheter och jag gillar henne även alla de andra tjejerna i en annan miljö än jobbmiljö. Satt på jobbets toalett och gjorde konstiga ljud, hoppas ingen gick förbi utanför och undrade vad som försigick där inne. I så fall så stönade jag högt och gnydde för att det gjorde så ont :(

Kom ut från jobbet 1345 och såg fram emot att få skynda hem så att jag obehindrat kunde sitta på toaletten resten av dagen då mamma för miljonte gången sms:ade om att jag måste byta biobiljetterna. Jag ville skicka ett sånt där fett otrevligt sms tillbaka och in a way så gjorde jag det.
Kanske var det för att jag tänkte onda tankar som Gud valde att straffa mig på Kungsbron. Det högg till i ryggen, som om någon sparkat mig i magen och jag kunde inte andas. Knappt röra mig
Varför drabbas bara jag av sådana här märkliga saker?. Jag känner mig som världens klumpeduns hela tiden :(
Kom hem och hade inget annat val än att svälja ett gäng painkiller för att sedan försöka slappna av. Medicinen fick mig halvt medvetslös och när jag vaknade upp var smärtan borta.
Självklart hade min uvi blivit sjukt mkt värre och det såg ut som mens i toastolen, ska inte medicinen ta bort det här!?!?!?!?


Kommentarer:
Postat av: Mathilda

Stackare, urinvägsinfektion är varken särskilt kul eller särskilt stylish, krya på dig!

Postat av: Karin

jaha se där:)

2007-10-20 @ 20:12:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits