Långt hår...

Man drar upp gardinerna och vad händer, ingenting men det är fett grått ute. Jag som hade hoppats på lite ljust väder så att jag kan fota med kameran och fånga upp solljus och färger i stället för deprimerat grått och färger.

Började klia i nacken igår på ett sätt jag snabbt blev tokig på, insåg att det var mitt hår, det är nog dags att klippa sig trots allt. Dock vet jag inte om jag vill göra det innan min darling kommer, alltså innan lördag, eller om jag ska göra det när han åkt hem. Vardagsproblem.
Jag har aboslut ingenting planerat idag och det gör mig ledsen. Tiden kommer att sega sig fram och jag vet att jag kommer att äta mig igenom dagen.

Trist, tröst och trots .. det är så jag äter...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits