Legopopcorn

Valde till slut att åka in till stan ändå trots min motvilja. Kollade lite på SF's hemsida för att hitta nån ball film att se.
Då upptäckte jag att man kan köpa en popcorn meny där man får LEGO, fett nice.
Tidigare i barnmenyn har man fått en Shrek-pez och andra saker jag just nu inte kommer ihåg så lego var en spännande nyhet.
Naturligtvis är det sjukt dyrt med 35 spänn för den minsta drickan i världshistorien och den där minipopcornen med tanke på att man kan få mellanpopcorn och mellandricka för nästan samma pris. Jag gissar att det är legot man betalar för.

Det blev dock ingen bio inne i stan, dels var de för mycket folk, sen var jag lite för sen för att köpa biljett till kvart över 2 filmerna. Gick därför till första bästa Lindex för att kolla på byxor, kläder kan man nog inte få för mycket av.
Plockade på mig två par olika i varierande storlekar och en kjol.
Lyckades komma in i ett provrum och började i ett mycket tappert försök att dra på mig byxorna. Som jag berättat tidigare så har jag Gusav-Vasa-kropp och har därför skitskinny ben men bigger butt så mina ben klarar sig hyfsat lätt ner i en storlek medan överkroppen kräver en annan. Jag är glad att ingen slet upp provrumsgardinen för att kolla och fråga vad-i-helvete-håller-du-på-med. När mina inälvor var lagom krossade gav jag upp och gick därifrån. Ryggen eller mina njurar hade blivit fett förbannade på mig och börjat värka så jag valde att åka hem. Köpte två trisslotter som jag inte vann något på, jävla helvete, samt en glass *_*
Förberedde mat vilket får bli ett senare inlägg.

Legomeny


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits