Lista

1. När gick du upp idag?
Kl. 11:00
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter *_* 
3. Senaste filmen du såg på bio?
Ratatouille - blä
4. Favorit-TV- program?
Öh laddar hem det jag vill se - top model, gossip girl, heroes
5. Vad åt du till frukost?
Det ska bli bergis med smör och leverpastej med Bravojuice
6. Vad är ditt andranamn?
Rebecka, faktiskt men Eva är mitt öh första namn, fast Rebecka tilltalsnamn *förvirrad*
7. Din favoritmat?
THAI!!!!!!
8. Vilken mat gillar du inte?
FISK! :( och jag äter inte vilt (hjort, älg..)
9. Favoritchips?
Lättsaltade bondchips. Naturchips
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
OMG soundtracket till Transformers det med scores (alltså inga band eller nån som sjunger), tror att mina grannar HATAR transformers :P Steve Jablonsky bör få en oscar *_*
11. Vilken bil kör du?
Ingen så klart.
12. Favoritmacka?
Focaccia med mozzarella och nån form av skinka.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Även om jag är en själv - besserweisers.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och nån slags top.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Nån häftig storstad. Gärna New York eller Peking `_´
16. Favoritklädmärke?
DKNY, Espirit.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Slottsmiljö nära havet, nått varmt hav
18. Favorittid på dagen?
Kan inte riktigt bestämma mig :S
19. Var är du född?
Karolinska sjukhuset - Solna, Stockholm, Sverige
20. Vilken är din favoritsport att se på?
 Friidrott, men fotboll är oxå kul.
21. Coca Cola eller Pepsi?
Men herregud nån som sett min coca cola armé *_*.
22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll så klart!
Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr?
Öh vet ej?
25. Vad ville du bli när du var liten?
Advokat .
26. Bästa barndomsminnet?
Oj kan inte komma på
27. Varit i Afrika ?
Nix
28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja.
29. Varit med om en bilolycka?
Nej
30. Favoritdag i veckan?
Fredagar.
31. Favoritrestaurant?
Baanthai i Spånga.
32. Favoritblommor?
Vita rosor
33. Favorit-snabbmatsrestaurant?
MAX *_* fast Sandys ligger bra till.
34. Äger du en cykel?
Skojar du?
35. Vem fick du senaste mailet från?
Ja säg det...
36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Nordiska Kompaniet .
37. Läggdags?
Sent
38. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma.
39. Vad lyssnar du till just nu?
Transformers soundtracket, mitt klickande på tangenterna och min kurrande mage
40. Favoritfärg?
Vit, blå och grön
41. Hur många tatueringar har du?
Ingen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits