Mer sjuk..

Efter en timme på jobbet konstateras det att det blir värre och värre. Huvudet håller på att sprängas.
Vi ska har rast 1615 får se om jag överlever tills dess.
AP sa att jag inte skulle känna efter och jag försöker men det är bara snor inne i huvudet :(
Det är väldigt tungt just nu.

En kollega på jobbet hade lyckats köpa en RAK banan!!!! Bildbevis kommer senare i eftermiddag eller ikväll. Skämt som EU-banan flöt runt.
Kollade in mitt konto idag och gjorde en omräkning av senaste dagarna och plötsligt så är det inte så mörkt som jag först trott.
Får se hur jag överlever dagen men jag är orolig.

Glömde ju nästan, har fått mina beställda skivor så det kommer en recension senare.

Kommentarer:
Postat av: Karin

mm fast det är en skada jag fått av dansen.. var som värst i våras.. men kommer tillbska ibland


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits