middag med familjen

Tittade på två avsnitt av Futurama. Hade nästan helt glömt bort den serien då jag hittade dvd-boxen i en av mina dvd högar. Jag får se om jag kollar klart på den säsong jag har (nr 4).
Åkte sedan iväg för att träffa mamma och storebror.
Storebror var som vanligt ganska butter. Funderade lite på om jag någonsin sett honom på något annat humör. Alla kan ju inte vara glada jämt. :D
Vi pratade om alla möjliga saker, egentligen ingenting som betyder något. Kanske känner vi varandra för väl eller tvärtom. Vet inte riktigt.
Köpte två trisslotter men vann inte. Blev skitförbannad.
Kom hem lagom till ett avsnitt av Top Model, alltid lika kul att se även om jag som sagt avskyr svenneversionen.
Har ännu inte engagerat mig i den brasilianska versionen som just nu pågår.
Annars idag firas det göteborgska guldet!!! *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits