Ny kamera (ångest)

Tv-kväll, Gossip girl åtföljt av Top Model. Tanken var att det även skulle bli Heroes men vill spara något till imorgon. Kan man kalla saker man hittar på nätet för tv-kväll?
Gossip girl blev plötsligt sjukt bra och det är kul för då har jag tre serier att följa. Med nerladdning kan man ju välja sina egna tider och det passar mig som jobbar skift.

Jag märker att jag försöker ursäkta saker jag känner och saker jag vill ha. Som tex kameran idag, jag har velat ha en kamera i mer än ett halvår speciellt efter New York då jag inte blev nöjd med speciellt många av mina bilder och nu när jag köpt en kamera som är bra och tar bra bilder vill jag liksom trycka ner mig själv och säga att det var ett dumt köp och att jag ångrar mig. Det är bullshit! Jag borde njuta och ta bilder som fan med den. Jag gissar att det har att göra med att jag och mina pengar ständigt ligger i konflikt med varandra. Konflikten består i att jag helt enkelt inte gör det jag borde, tex äta mat jag tar med mig hemifrån (köper alltid ute = DYRT). För det är maten i mitt hem som kostar mest. Jag ska tamejfan kämpa för att hålla mig på mattan den här månaden och spara. Jag har i och för sig inte alltför stort val då mannen i mitt liv kommer snart!

Dagens låt är helt klart
Melee - Built to last. Låter väldigt mycket som Keane(?) och det passar mig för jag gillar deras sound.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits