Onda ögat i telefonen!

En förare hade väldigt starka åsikter om hur jag körde tåg idag och jag ba: jaa, tycker du så, jaaa, va tråkigt, jag kan ju inte trolla, hade jag vet att han skulle köra så långsamt skulle jag inte gjort så, neej, nej, jaa, jaaa, nämen va tråkigt, mmm, ja så är det, nej, ååh så synd, men ska vi rulla vidare nu då?.
Jag ska inte vara svennerasist mot folk från andra delar av Sverige än stället där jag bor på, men de är inte Stockholmers som klagar.... Ju mer söderut de kommer från desto mer onda ögat får man. Man fattar att man får onda ögat även genom telefonluren, trust me.
Iallafall till middag blev det kyckling med cashewnötter och jag fotade det och tyvärr så var jag inte tillräckligt snabb för tre personer upptäckte det och började fråga vad jag höll på med.
Jag förklarade då att jag inte vill ha nån dagens-outfit / modeblogg eftersom jag inte är tillräckligt ball för att ha det så jag har i stället en matblogg där jag fotar all mat jag äter.
Det var ju typ världshistoriens största lögn eftersom jag även snackar massa annan skit på min blogg, tex som inlägget under om tonfisken i kylskåpet eller mina shoppinginlägg.
Dessutom vill jag inte ha bild på allt jag äter. Så många chipsbilder kan det OMÖJLGIT få finnas på ett och samma ställe. Viktklubb, GI-viktklubb och Viktväktarna skulle ringa paniksamtal till mig direkt och be mig ta bort bilderna.
-Du sänker våra medlemmar.

I allalfall så här är min grymt mumsiga mat:
Kyckling med cashewnötter m ris *_* Vill man ha ÄNNU större bild så har jag dem tillgängliga i 3072 x 2048.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits