Rata(ss)touille

Rats-ass på det här

Var precis på Ratatuille, riktigt tråkig enligt min smak. Den tillförde ingenting som var nytt och vad folk än säger så är råttor äckliga. För att inte tala om att det är så förutsägbart att man blir tårögd redan i början.
Vi har fadern som tycker att sonen borde hålla sig till råttorna, laga mat är bara larvigt, vi har den klantiga killen som ser en snygg tjej i köket och matkritikern som hatar mat - gissa hur alla de tre slutar. *Kräks av tristess*
Den var dock som alltid med Pixar - sjukt snygg. 
Jag ger den 3/5 men det är bara för att den är snygg. 
Tack gode gud släpps Totoro på onsdag så att nån vettig tecknad film kommer. 

Ikväll ska jag jobba natt så jag ska typ ta något slags lobotomipiller så att jag glömmer de här. 
Min urinvägsinfektion har inte blivit bättre. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits