Säo..

Kom hem och skippade morgonmackan, jag hade ju trots allt ätit godis under natten.
Tog min tablett och sov halvt medvetslöst fram till kvart över ett. Diskade lite och har nu fastnat framför datorn. Ska strax gå härifrån och läsa på till jobbets kommande prov. Intresset är högt men orken är det lite si och så med.
Dessutom känns det jobbigt att jag snart ska vara på jobbet igen. Dagarna blir så konstiga mellan nätter. Det känns tråkigt och tungt. Jag och min handledare har dessutom valt att ha ganska mycket nätter eftersom det ger bra övning. Fick en onda-ögat av en av de som jobbade ute i spåret. Det var ganska jobbigt. Jag gjorde rätt och fick då så jävla mycket skit för det. 

Idag skulle ju dessutom mitt nya liv börja och än så länge har jag inte orkat äta någonting, däremot har jag diskat och det får väl klassas som lite träning.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits