Sico

Det går inte att förneka längre. Vaknade upp med öronont och halsen protesterade hejdlöst!
Har inte klarat av att äta något på flera timmar men jag är inte sugen. Ska dock tvinga i mig lite makaroner eftersom det är lätt att svälja. Amen i badhuset för de snabbmakaroner jag köpte på vi(vo) förra veckan.

Hade tänkt städa lägenheten idag eftersom darlingen kommer på lördag och jag är upptagen torsdag och fredag. Det kommer inte att gå. Inte heller har jag energin jag behöver för att plugga inför det kommande SÄO-provet vilket egentligen har FETT störst prioritet. Varför ska de vara så här? jag hade ju räknat med minst en halvtimme för att reda ut lite begrepp. Det är sorgligt.

Nu gäller det att välja, hamburgare eller korv till makaronerna... återkommer med det spännande svaret, antagligen även med bilder. Jag har är ju matlagningsfotografen....

Kommentarer:
Postat av: sarah

ja faktiskt, man borde samla ihop ca 100 pers och bilda ett läger! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits