Skivsläpp för Britney

Låg kvar ganska länge i sängen idag trots att jag sovit färdigt. Vem vill vakna halv tio när man vill gå upp tidigast tolv. Letade fram min ögonbindel som är det bästa köp jag gjort (åhléns typ 30:- ) tog på mig och hade i allafall mörker i en timme till. Hade en slags vakendröm om att någon kom in i min lägenhet och klappade på mig. Kan ju säga att det skrämde mig som fan!

Idag är det äntligen dags för Britneys skivsläpp. Jag ska åka till Åhléns strax kolla på priset och antagligen åka hem. Åhlle är ju inte direkt känt för sina billiga priser.

På Oprah handlar det om droger och de som deltar säger väldigt mycket vettiga saker. Det är lite tråkigt dock att alla får sån kort tid att redogöra för något som kanske kan förändra livet för någon som tittar.
Aaaarrrrggghhh har fett ont i huvudet idag så jag är orolig då jag ska jobba natt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits