Smör till middag

Har velat hela dagen om jag ska sjukanmäla mig inför morgondagen eller inte.. Har haft fruktansvärd ångest idag och det slutade inte bättre än att jag åt SMÖR !!!! till middag. Jag kan inte riktigt beskriva vad som hände, normala personer äter inte smör till middag. Ångesten laddades ur på min darling och vi hade ett gräl.

Allting och lagt sig i en fin ring runt magen. Pratade lite med mamma om det i söndags, att livet efter att jag fått den här jobbchansen varit väldigt jobbig för mig både psykiskt och fysiskt.
Jag umgås inte längre med andra människor, tar mediciner, har helt slutat prata med många människor på msn, flera på jobbet säger jag inte ens hej till trots att jag skulle släppa allt för dem. Jag hade en period i somras då jag inte ens talade med mamma och min bästa vän har jag knappt pratat med, än mindre träffat. 
Normalt när något händer hade jag slängt mig på telefonen och bett om hjälp, nu gör jag inte ens det.  
Dessutom igårnatt när jag "körde tårta" blev jag riktigt ledsen och min handledare verkade inte ta det på allvar. Jag försökte förklara att det var andra gången på kort tid som jag gjorde en sån där dumhet och att jag blir ledsen att jag inte är bättre än så här men han liksom bara viftade bort det. Satt i flera timmar och tänkte på det. 
Det är klart att det var lite lustigt men man får inte göra sådana fel.

Ingen vill ha en idiot på en arbetsplats, jag vill inte vara den som alla suckar åt, att mina kollegor känner att Åhnej måste jag sitta brevid henne, jobba med henne. Fick sådana kommentarer imorse av två kollegor som kläckte ur sig skittaskiga saker. Sådant ger lite panik.

-Ja, ja så du är inte färdig än...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits