Transformers på dvd ÄNTLIGEN

Äl, min pal, var ju i New York nyligen och då gav jag honom i uppdrag att köpa Transformers. Jag gillar inte att se filmer på datorn så det krävs riktiga dvd filmer.
Idag träffades vi för lunch och åt i Kista. Visste inte att det var så satans många människor som jobbade där och åt där.
Vi bytte film och pengar. Sen var han tvungen att gå tillbaka till jobbet, jag gick runt och kollade i affärer, hittade ett linne som jag ska ha på julfesten, om jag kommer iväg.

Än så länge är menyerna de snyggaste jag nånsin sett *_* och ljudet de första minuterna jag sett är fan bättre än på bio och det är på min skruttiga dator!
Med monsterhögtalare kan jag nog väcka hel grannskapet *_*
Transformers in my <3 forever!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits