urinvägsinfektion del 5

Sköterskan som ringde upp mig var munter :D vi har pratat med varandra ungefär en gång om dagen sedan i torsdags förra veckan .. om man bortser måndag och tisdag. Hon tyckte inte att det lät bra att jag hade ont och jag fick en tid till 09:10. Ska försöka snatta 40 minuters sömn innan dess. Sov jättedåligt inatt. :(

Vill även passa på att be om ursäkt för den hejdlöst dåliga grammatik som används lite då och då i den här bloggen. Läser vad jag skrivit och det är skrämmande. : /

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Visst kan man göra det :) Men hon är inte mycket för sånt då hon inte hör så bra :) Men tack ändå för tipset!

Postat av: Jennie

hoppas du mår bättre senare och att du fick sova lite :/

2007-10-25 @ 09:56:42
URL: http://hallon8.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits