Vampyrfritt inatt igen :[

Som sagt, det var vampyrfritt. Kände även när jag vaknade att det även blivit kyss-fritt om jag haft min darling hos mig.
Hade tack gode GUD inga mardrömmar om min "favoritkaraktär" ... Jag tänker inte nämna namnet på denne men karaktärern ska delta i en film som snart kommer på en kanal som all har. Karaktären har gett mig mardrömmar sedan jag var åtta år tack vare min dumma oförstående bror som först tvingade mig att lyssna på filmmusiken och sedan berätta den enda läskigheten efter den andra för att till slut tvinga mig att titta på filmen. Det spelar ingen roll att jag är närmare 30 och borde fatta att det inte är på riktigt, för mig är det de mest läskiga som finns. 

Tanken är att mamma, jag och storebror ska äta middag ikväll ute på restaurang. Vi får se hur det blir med den saken. Äta ute är alltid trevligt.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

haha, oj :O
Taskig bror ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits