125 gram garnboll

Jag vaknade upp idag och kom varför jag saknade 100-lappen som jag letade efter igår, jag hade helt enkelt gjort av med den. Först hade jag spenderat 50 kronor på Vi(vo) och köpt bröd, pålägg och chips. Den andra halvan plus lite småpengar hade gått åt till att köpa en av de där italienska burgarna som de nu serverar på Max.
Jobbet var lungt. Två tåg var dock dundersena på grund av ett nedfallet träd samt en nedriven kontaktledning.
600 minuter (!!!!) på de ena tåget 340 på de andra. Grattis till de stackare som fick åka tåg igår. 
Spenderade därför mitt arbetsamma pass med att titta på En Geishas Memoarer. Jag gillade den bättre den här gången än första gången jag såg den. Den är väldigt snygg men man har sett historier som denna ungefär 100 gånger förrut. Jag ska dock bli lesbisk och bli ihop med Zhang Ziyi så jag klarar mig. 
 
När jag inte tittade på film eller arbetade så gjorde jag klar min ENORMA 125 grams toffs till mössan. Sjuuuukt snygg men också för tung. På vägen hem från jobbet gick snöret till bollen av och jag var tvungen att bära den i famnen. Fick lite undrande blickar och när jag sedan började fota den inne i tåget tappade folk hakan.
Min vän Bollen som fått namnet Wilson, som den där Volleybollen i Castaway med Tom Hanks. Rebecka har fått en vän!!

Vaknade upp ett, somnade om till två och började fundera på vad jag skulle kunna köpa den här dagen för att hålla igång mitt shoppande. Funderade på väskor på NK eller halsband eller bara dyr god mat.
Svaret kom när jag satte på tvn. Eurovision Song Contest - for kids.
JA, JAG VET! men jag gillar sån musik.
Toffs till mössa

"Bollen" snart på ett huvud nära dig (om du känner mig)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits