Blod, jord, krig och svettiga män

Till middag skulle de ha serverats Rubbad kyckling. Ja, du läste rätt, rubbad kyckling. Jag fann receptet i Aftonbladet igår fredag och vem kan motstå något sådant. Förrutom det märkliga namnet står det under punkt 3 i receptet : Mal fänkålsfröna i en mortel eller hamra eller stampa på dem så att de blir grovt krossade. Hamra? Stampa? de kan inte vara riktigt seriösa. Jag klev inte på mina fänkålsfrön utan använde mortel, nån måtta får det vara.

Efter middagen såg jag filmen 300, den var blodig men så jäääääääävla cool *_* satt och gapade ett tag, ni vet fågelholkslooken ('o') över hur blodig och snygg den var. När den var slut tittade jag på både Reigns of fire och The good, the bad and the ugly. Pluspoäng på Gerard Butler.
Vad kan jag säga jag älskar filmer med blod, jord, krig, och svettiga män...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits