Din sko? nej Min sko

Glömmer aldrig Hassans busringning om det. De ringer upp företaget Din sko och säger det ganska självklara, "nej min sko" varpå självklart personen som svarar kämpar vidare.

Eftersom jag är världshistoriens mest petiga människa hade jag ingen som helst tanke på att jag faktiskt skulle lyckas hitta ett par skor när jag åkte in till stanför att spana. Gick genom Åhléns för att kolla så att jag inte missat något när jag var där igår, tog en tur till wedins där jag provade tre par skor. Jag måste som vanligt vara väldigt sent ute och köpa skor för det var väldigt utplockat. Jag har storlek 39-41 beroende på tillverkare och i flera av märkena fanns inte ens 37-42. Detta gällde för både Åhléns, Wedins och slutligen Din Sko. Det var inte riktigt kärlek vid ögonkastet men jag provade och blev glatt överraskad. Dock blev det lite hönsrövsmun över priset, 880:-
Det som gjorde att de blev just dessa par skor förrutom att de passade är att de var breda för vaden. Mina vader är ganska stora och med dessa skor ska jag kunna ha jeansen innanför skorna utan att få blodstockning.
 Varför färgskiftningen är så stor på bilderna vet jag inte för de är inte alls så olika i verkligheten.

Din Sko - StövlarDin Sko - Stövlar

Kommentarer:
Postat av: Atti

Snygga stövlar :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits