Farsta Strand - Världens ände

Ja. det måste ju vara så. För när man ska till Farsta Centrum, och kommer från mitt håll så åker man pendeltåg till Farsta Strand (strand liksom, säger ju allt), sen åker man tunnelbana en station "bakåt".... Detta har lett fram till att Farsta Strand helt enkelt MÅSTE vara världens ände. Inget kan rubba min tro, inte ens en en karta!
Anledningen till att jag åkte till världens ände var för att mitt garn ÄNTLIGEN kommit till stickbutiken. I äkta Rebecka dramastil så öppnade jag dörren, ställde mig i kö och väntade på min tur för att ropa ESKIMOOOOO!!!!!
Fick mitt garn, betalade och åkte hem.

Gick till Baan-thai de lokala thaimatstället. Köpte biff i rödcurry som dagens lunch. Började äta och upptäckte snabbt att detta var en ytterst dålig idé. Det brann i min mun och för första gången någonsin så smakade det inte alls bra. Jag hoppas att min mage klarar sig.

Blev ju som sagt ledsen igår och det håller delvis även i sig idag. Dock senaste veckan har det känts bra och jag måste säga att min handledare är den bästa någonsin, hon gör inte så mkt :P men det är lite det som är grejen. De andra handledarna som jag haft har vakat som hökar och det är lite stressande. Detta fick mig att fundera på om det gått annorlunda om jag haft andra handledare och det går ju att nöta och blöta i all oändlighet. Dock så är av alla handledare jag haft så är S den bästa.
I vilket fall då så är jag grymt taggad nu och tänker köra aggressivt hela natten! AAAARRRRRGGGGGHHHHH!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits