Fisk is evil

No reservations (kärlek på menyn) var heeeelt okej. Inte direkt så att jag kommer att springa till biograferna för att se den igen men mysighetsfaktorn var stor.
Mamma och jag hade en riktigt trevlig eftermiddag och jag var på ganska bra humör när jag kom hem. Hamnade förstås nästan direkt i soffan där jag tittade på en annan Catherine Zeta Jones film - Intolerable cruelty, där även George Clooney är med. Allt för att få tiden att gå.
Mitt i alltihop ringde mamma och berättade att min kusin ska bjuda på FISK imorgon. Fisk är det absolut äckligaste som finns. Fisk is evil.
Mamma erbjöd sig att laga någon annan maträtt men seriööööst hur pinsamt är inte det!

Tog med mig Vogue in på toaletten idag, min gissning är att Anna Vintour (högsta höns även kallad chefredaktör på den amerikanska versionen) har skickat efter lönnmördare som ska göra slut på mig och pinan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits