Flygande tv-kontroll.

Något säger mig att det är dags för en minisemester snart. Lackade ur så jävla mycket idag att jag kastade min tvkontroll tvärs genom rummet.
Varför? Jo, de mina jävla ungar i Sims gjorde inte som de skulle. OBEY YOU F-ING KIDS!!!! :E
Vad kan jag säga, jag känner väldigt mycket och alldeles för ofta. Har nu suttit i typ femton minuter och försökt lugna ner mig. Känner hur huvudet bultar och jag är skitskraj att det ska bli en sån där dundermigrän : /
Allt detta på grund av några spelkaraktärer.
Det har dock inte gått så långt som i Final Fantasy 7 där jag slet av mig hårtussar. Jag skojar tyvärr inte. Jag var så JÄVLA förbannad att jag tvingade min stackars kompis Äl att komma och rädda mig ur ilskan. Det är till och med vissa saker i vissa spel som han inte tillåter mig att göra för att jag blir så arg.
Jag gissar att det är trötthet plus att jag behöver ladda ur, det blir liksom aldrig av och jag sparar allt inom mig. Jag läser min blogg ibland och tänker att "lilla gumma, dagen efter så är allt överspelat" .. problemet är att jag lever med hela känsloregistret hela dagarna och det gör livet jävligt jobbigt.
Jag försöker dock som sagt att behålla det för mig själv och det skadar mig mer än vad jag vill erkänna för mig själv. Dark thoughts!

Orkar inte skriva något om jobbet idag, vi hade ju överlämningsmöte. Mössan är dock klar och den är lite stor kanske men jag hoppas att jag vänjer mig. Bild kommer vid senare tillfälle, vågar inte hålla i nått som kan gå sönder just nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits