fredagsångest

Min underbara handledare var sjuk i morse och jag blev så otroligt orolig att hennes hund hade blivit sjuk eller till och med värre. Flera personer på jobbet var verkligen oroliga. Till slut berättade någon att det inte gällde vovven och alla andades ut. 

Samtalade med chefen om diverse händelser och efteråt kändes det så bra. Många skratt och jag hoppas att jag inte verkade för flamsig. Hon berättade att mer eller mindre alla mådde så dåligt att det funderar på att sluta. Det kändes som en lättnad och jag slappnade av så mycket mer efteråt. Nu hoppas jag att min handledare blir frisk så vi kan ha den SÄO (säkerhetsordning, vår "lagbok") diskussion så att jag får ihop allt jag saknat. 

Min darling är på fest idag och han säger förstås att jag inte ska oroa mig men herregud, jag vet ju vilken stor talang han har.. *host* ... ÄR. .. och vill sannerlingen inte att nån brud ska sno honom. 
Min kompis Hanna sammanfattade:
-Du har sett för många dokusåpor.
-Men tjejer är vidriga, hugger varandra i ryggen, snor pojkvänner, är falska och SNYGGA.
-Du har sett för många dokusåpor. 
Jag fål väl erkänna mig förlorad och jag litar på min honey, dock inte på andra tjejer.

På tal om annat så verkar det tamejfan omöjligt att få tag i mitt jävla garn, eskimo 45p.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits